نصب یونیت خارجی (کندانسور)

نصب یونیت خارجی (کندانسور)

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

قبل از هر چیز باید توجه داشت که تا حد امکان از کولر و کولر آبی در یک محیط در یک محیط استفاده نکنید زیرا این دو عملکرد دارای عملکرد متضادی هستند. هنگام نصب کولر گازی باید دقت شود که محل نصب یونیت داخلی به دکوراسیون آسیبی وارد نکند و با چیدمان محیط سازگار باشد. توجه داشته باشید که هنگام نصب کولر گازی باید ارتباط بین یونیت های داخلی و خارجی به راحتی برقرار شود و کمترین مساحت و اختلاف ارتفاع را داشته باشد. مکانی که برای نصب کولر انتخاب می کنید باید متناسب با وزن پنل باشد تا وزن کولر را به راحتی تحمل کند و قبل از نصب کولر گازی به متریال دیوار توجه کنید. انجام دهید.

برای نصب پنل داخلی کولر گازی برای جلوگیری از کثیف شدن محیط بهتر است از دریل های کیسه ای استفاده شود و قبل از عملیات سوراخ کاری نهایی بهتر است از دریل راهنما استفاده شود و هنگام سوراخ کاری دقت شود که مته شیب کمی دارد. بیرون را انجام دهید. هنگام نصب سینی پشتی کولر گازی دقت کنید که پنل به صورت افقی نصب شده باشد. لوله تخلیه آب هنگام نصب پنل داخلی کولر گازی باید در پایین ترین سطح باشد. توجه داشته باشید که لوله آب خروجی پنل کولر گازی نشتی نداشته باشد در غیر این صورت باعث ایجاد رطوبت در دیوار می شود. شیب دار نصب شود. لازم به ذکر است که خروجی هوای کولر در هنگام نصب مسدود نمی شود زیرا باعث اختلال در روند کار دستگاه می شود. هنگام نصب کولر گازی دقت کنید که محل نصب به گونه ای باشد که در صورت نیاز بتوان دستگاه را به راحتی سرویس کرد. برای نصب کولر گازی حتما از افراد متخصص استفاده کنید. کادر خدماتی با تکنسین های مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات با نازلترین قیمت و در محل می باشد.

نصب واحد خارجی:

هنگام نصب یونیت خارجی (کندانسور) باید به نکات زیر توجه کرد: در صورتی که یونیت خارجی در محلی نصب می شود که چندین وسیله دیگر در مجاورت آن قرار دارند، باید توجه داشت که فاصله آن با سایر دستگاه ها کمتر از 80 سانتی متر نباشد. زیرا کندانسور در صورت قرار گرفتن موازی با کندانسور دیگر تحت تاثیر هوای خروجی یکدیگر قرار می گیرند و همچنین فضای اطراف کندانسور کولر گازی باید به گونه ای در نظر گرفته شود که در صورت نیاز سرویس، سرویسکار و تعمیرکار. برای کنترل کامل دستگاه دارند. با توجه به کثیف نبودن کویل یونیت خارجی باید توجه داشت که در محیط های آلوده و قابل اشتعال در نزدیکی محل نصب یونیت خارجی دودکش و دریچه وجود نداشته باشد زیرا در صورت آلوده و کثیف شدن کویل، ضریب انتقال حرارت آن کاهش می یابد. محل نصب کندانسور در بهترین حالت نباید در معرض نور مستقیم خورشید باشد، زیرا نور خورشید باعث کاهش عملکرد خنک کننده و کاهش راندمان کولر گازی اسپلیت می شود.

لازم به ذکر است که در صورت عدم وجود محیط مناسب برای نصب یونیت خارجی از نظر نور خورشید باید از کانکس برای کندانسور استفاده کرد. همچنین در صورت نیاز به نصب یونیت خارجی در لبه پنجره باید از ضد لرزش استفاده شود و قلم آنقدر قوی باشد که وزن کندانسور را به خوبی تحمل کند. در صورتی که در هنگام نصب کولر گازی مجبور به نصب یونیت خارجی بر روی سطح شیبدار هستید، باید با دقت زیاد تراز شود تا مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود. پر شده است. پس از نصب درپوش تخلیه کولر آبی باید دقت کرد که مسیر مناسبی برای تخلیه کندانسور تعیین شود. محل نصب کولر گازی (کندانسور) باید به گونه ای باشد که هوای خروجی کندانسور به راحتی خارج شود، در غیر این صورت هوا برمی گردد و دستگاه اضافه بار خواهد داشت. در پایان لازم به ذکر است که یونیت خارجی باید در مکانی نصب شود که هوای خروجی و صدای دستگاه برای فرد و یا همسایگان مشکلی ایجاد نکند.



بازدید : 248
جمعه 6 خرداد 1401 - 14:55
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: